Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§ 1 DEFINICJE

KUPUJĄCY – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

SPRZEDAWCA – DELA Bartłomiej Dembowski z siedzibą w Niemodlinie, ul. sportowa 4/5, NIP 9910327470.

SKLEP – sklep internetowy dhomes.pl, prowadzony przez sprzedawcę pod adresem dhomes.pl

KONTO – nieodpłatna funkcja sklepu, której regulacje znajdują się w niniejszym regulaminie. Umożliwia Kupującemu założenie w Sklepie swojego indywidualnego konta.

PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.


§ 2 Postanowienie ogólne

1. Sklep internetowy dostępny pod adresem dhomes.pl prowadzony jest przez DELA Bartłomiej Dembowski z siedzibą w Niemodlinie, ul. sportowa 4/5, NIP 9910327470

2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz tryb zawierania Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.

3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem strony internetowej w formie umowy zawartej na odległość pomiędzy zamawiającym – Kupującym a Sklepem.

4. Znajdujące się w sklepie internetowym zdjęcia produktów mają charakter podglądowy oraz informacyjny. Ze względu na różnice wynikające z różnych ustawień monitorów kolorystyka produktów widoczna na monitorze Klienta może nieznacznie odbiegać od rzeczywistej na gotowym produkcie. Nie jest to uznawane jako wada oferowanych produktów.


§ 3 Wymagania techniczne

Dla prawidłowego przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień niezbędne są:

a. urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,

b. aktywne konto email,

c. włączona obsługa plików cookies.


§ 4 Informacje ogólne

1. Przeglądanie asortymentu sklepu nie wymaga zakładania Konta. Złożenie zamówienia przez Klienta na znajdujący się w sklepie asortyment możliwe jest w następujący sposób:

a. po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami §5 Regulaminu,

b. przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

2. Ceny w Sklepie podane są w złotych i są cenami brutto.

3. Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za produkt oraz koszt dostawy – jeżeli regulamin nie określa inaczej.

4. O kosztach dostawy Klient informowany jest na stronie Sklepu w trakcie składania zamówienia oraz w zakładce na Stronie – CZAS I KOSZTY DOSTAWY.

§ 5 Zasady składania zamówienia

Składając zamówienie należy:

1. Wybrać produkt, następnie dodać go do koszyka.

2. Jeżeli został wybrany produkt personalizowany, należy w polu „informacje dodatkowe” wpisać dane, które mają być umieszczone w projekcie.

3. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy i metodę płatności, a także podaje dane niezbędne do realizacji złożonego zamówienia.

4. Kupujący posiada możliwość zarejestrowania się w Sklepie - założenia w nim indywidualnego konta lub dokonać zakupów bez rejestracji, podając przy każdym ewentualnym zamówieniu swoich danych niezbędnych do jego realizacji.

5. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i opłacić je w określonym terminie.

6. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.


§ 6 Metody dostawy i płatności

1. Klient może skorzystać z poniższych metod dostawy lub odbioru zamówienia:

a. przesyłka kurierska DPD,

b. odbiór osobisty z magazynu w Pelplinie ul. Strzelnica 4, po wcześniejszym umówieniu się.

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a. przelewem tradycyjnym na konto Sprzedawcy,

b. gotówka przy odbiorze (nie akceptujemy płatności kartą płatniczą/kredytową przy odbiorze osobistym),

c. płatność elektroniczna:

- Płatności tpay.com - bezpieczny system umożliwiający natychmiastowy przelew. Po dokonaniu zakupów i wykonaniu przelewu, pieniądze natychmiastowo wpływają na nasze konto, a zamówienie przechodzi do realizacji.

Po dokonaniu zakupów i wykonaniu przelewu, pieniądze natychmiastowo wpływają na nasze konto, a zamówienie przechodzi do realizacji.

*W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.



§ 7 Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zamówienie produktu jest jednoznaczne z obowiązkiem zapłaty. Jeżeli klient nie opłaci zamówienia w ciągu 5 dni od jego złożenia, zamówienie zostanie anulowane a umowa ulega automatycznemu rozwiązaniu.

2. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po otrzymaniu wpłaty pełnej ceny zakupu wraz z kosztami transportu, wskazanej w formularzu zamówień lub w korespondencji mailowej.

3. Produkty personalizowane powstają w oparciu o dane podane przez Klienta w formularzu zamówienia w polu „informacje dodatkowe”.

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku podania błędnych informacji w polu „informacje dodatkowe”.

5. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

6. Dostawa produktów odbywa się na terenie Polski.

7. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.


§ 8 Prawo odstąpienia od umowy.

1.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą, za pośrednictwem sklepu w terminie 14 dni bez podania przyczyn.

Z zastrzeżeniem zwrotu zamówienia gdzie przedmiotem jest:

a. rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

2. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę).

3 . Konsument może odstąpić od Umowy, składając oświadczenie w ciągu 14 dni od dnia w którym Kupujący lub osoba trzecia wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie zakupionego towaru.

4. Następnie klient zobowiązany jest w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia odesłać towar na adres siedziby firmy.

5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu tych samych metod płatności jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji.

6. Sprzedawca dokona zwrotu płatności po otrzymaniu produktu z powrotem.

7. Kupujący ma obowiązek odesłać produkt w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, bez jakichkolwiek śladów użytkowania na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy.

Zwrot należy kierować na adres:

DELA Bartłomiej Dembowski z siedzibą w Niemodlinie, ul. sportowa 4/5, NIP 9910327470

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

9. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§ 9 Reklamacje

1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.

2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

2. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,

3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

4. żądać usunięcia wady.

5. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy  wskazany w § 2 Regulaminu. lub elektroniczny info@dhomes.pl

6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail info@dhomes.pl

7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

8. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.


§ 10 Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.


§ 11 Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw ¬ w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.